ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری (رویکرد تئوری بازی)


ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری (رویکرد تئوری بازی)

ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری (رویکرد تئوری بازی)

ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری (رویکرد تئوری بازی) در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه فایل اصلی مقاله انگلیسی

مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم1244 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی صنایع
توضیحات کامل

ترجمه مقاله قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری (رویکرد تئوری بازی) در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه فایل اصلی مقاله انگلیسی

 

توضیحات

عنوان انگلیسی مقاله :  Three-level Warranty Service Contract among Manufacturer, Agent and Customer: A Game–Theoretical Approach

عنوان فارسی مقاله : قرارداد خدمات گارانتی سه سطحی میان تولیدکننده، نمایندگی و مشتری: رویکرد تئوری بازی

تعداد صفحات: 21 صفحه با فرمت docx

سال انتشار مقاله: 2014 میلادی

 

توجه: لازم به توضیح است که مقاله بصورت خلاصه اما بسیار دقیق و جامع ترجمه شده و شامل کلیه چارچوب و ساختار اصلی مقاله می باشد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

نوآوری‌های مقاله

مفروضات و مدل ریاضی

مدل تولیدکننده

تابع سود نماینده

مدل مشتریان

مدل‌های بازی برای بررسی تعامل بین اعضا

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل ایستا)

مدل بازی غیرهمکارانه (مدل استکلبرگ)

مدل استکلبرگ نماینده

مدل استکلبرگ تولیدکننده

مدل نیمه- همکارانه

نتایج و رهنمودهای مدیریتی

 

مقدمه این مقاله

بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند که محصولات را از تولیدکنندگانی خریداری کنند که تعویض و یا تعمیر محصولات در دوره گارانتی را بدون پرداخت هزینه و یا با هزینه اندک، تضمین می‌کنند. بنابراین در میان تولیدکنندگانی که محصولاتی با کیفیت و قابلیت اطمینان یکسان تولید می‌کنند، می‌توان گارانتی را به عنوان انگیزه مشتریان برای خرید از تولیدکننده‌ای در نظر گرفت که گارانتی را نیز در نظر می‌گیرد. از این رو، شرکت‌هایی که قراردادهای خدماتی متنوعی برای مشتریان فراهم می‌کنند، میزان فروش و در نتیجه سود بیشتری نسبت به شرکت‌های دیگر خواهند داشت. به این ترتیب، مشتریان هنگام مواجه شدن با قراردادهای خدماتی، می‌توانند قراردادی را که با نیازهای آنان متناسب است انتخاب کنند و از مزایای آن بهره‌مند گردند.

در ادبیات، گارانتی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شود. تعویض رایگان نوعی سیاست گارانتی است که در آن تولیدکننده محصول معیوب را با محصول جدید تعویض می‌کند. این تعویض برای بار اول در دوره گارانتی هزینه‌ای ندارد و در ادامه دوره در صورت معیوب شدن محصول، با هزینه اندکی تعمیر می‌گردد. در بعضی موارد، تولیدکننده علاوه بر تعویض رایگان، هزینه‌ای را که مشتری برای گارانتی محصول پرداخته است را نیز باز می‌گرداند. نوع دیگر از خدمات گارانتی، خدمات برون‌سپاری‌‎شده است که هنگام خرابی محصول، یک مرکز خارج از شرکت اصلی، عیب محصول را با استفاده از گزینه‌های مختلفی که فراهم می‌کند، اصلاح می‌کند. سومین نوع گارانتی، در نظر گرفتن نگهداری و تعمیرات در قرارداد خدمات است. در برخی از موارد، مشتری‌ها می‌توانند در مورد انتخاب‌های متعددی در مورد نگهداری (از قبیل دسترسی، قابلیت اطمینان و انتخاب بازه زمانی بین دو کنترل متوالی) مذاکره کنند. 

در این مقاله، موضوع گارانتی با در نظر گرفتن تعامل بین تولیدکننده، نماینده گارانتی و مشتریان در قالب نظریه بازی‌ها، مورد مطالعه قرار گرفته است.


توضیحات بیشتر و دانلود


صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود


http://javanpeyk.ir/?p=453